Zdrowe przekąski


Jeśli odczuwasz głód między posiłkami, tutaj znajdziesz sugestie, co powinieneś zjeść.

zdrowe przekaski0

Przekąski mają dostarczać zbilansowanych ilości węglowodanów, białek i zdrowych tłuszczów.


1. Razowe kanapki, bułki, tosty, bajgle ze zdrowym farszem (np. twarożkiem, tuńczykiem, kurczakiem, masłem orzechowym). Pieczywo posmarowane oliwą z oliwek.

zdrowe przekaski1


2. Koktajle mleczne (domowe albo gotowe) przyrządzone ze zmiksowanych owoców i jogurtu (można dodać też miód).

zdrowe przekaski2


3. Naleśniki, najlepiej owsiane.

zdrowe przekaski3


4. Ciasteczka owsiane i ryżowe ze zdrowym smarowidłem (np. masłem orzechowym czy awokado).

zdrowe przekaski4


5. Fasolka po bretońsku z puszki z tostem razowym.

zdrowe przekaski5


6. Świeże owoce.

zdrowe przekaski6


7. Suszone owoce i orzechy.

zdrowe przekaski7


8. Batonik ziarnisty.

zdrowe przekaski8


9. Niskotłuszczowy jogurt albo serek homogenizowany.

zdrowe przekaski9


10. Smoothie z warzyw, albo owoców. Np. smoothie szpinakowy (200 ml mleka sojowego, 1 banan, około 70 g szpinaku, pół łyżeczki masła kokosowego (opcja), pół łyżeczki siemienia lnianego (opcja)).

zdrowe przekaski10





  |  
Source: t-time.pl, "Żywienie w sporcie" Anita Bean


Zobacz także:







Comments